Bengaals restaurant Worldkitchen

De Worldkitchen: een exotische tegenvaller van formaat. Een verslagje van een niet zo geslaagd restaurantbezoek.

Lang en hard had ik nagedacht om een geschikt restaurant te vinden voor de tweejaarlijkse reünie met mijn ex-studiegenootjes (een groep van drieëntwintig personen). De keuze was uiteindelijk gevallen op de World Kitchen.

Het feit dat een vorige poging tot reservatie aldaar door een dubbele boeking met een sisser was afgelopen, had mij misschien moeten waarschuwen. Maar vergissen is menselijk en de uitbaters van de Worldkitchen hadden mij toen gelukkig op tijd van deze fout op de hoogte gebracht. Ze verdienden dus een tweede kans.

De Worldkitchen is een restaurant in Kessel-lo waar je traditionele Bengaalse (Indische) gerechten kan eten. Ik was er op voorhand al eens geweest en toen had het eten mij zeer gesmaakt. Voor groepen biedt de Worldkitchen speciale menu’s (thali) aan die je de mogelijkheid bieden om met verschillende gerechten van de Bengaalse keuken kennis te maken. Je kan kiezen uit fish, vegan of meat thali en de namen van de gerechten op hun site klonken mij allemaal even exotisch in de oren. Ik was dus erg benieuwd!

Toen we het restaurant binnen kwamen, viel meteen op dat we knusjes naast mekaar zouden zitten. Er waren voor ons twee grote tafels tegen mekaar geschoven, maar in de kleine ruimte van het restaurant stonden de stoelen zo dicht op elkaar dat gewoon aan tafel bijschuiven zowaar een uitdaging werd en dan maar hopen dat je tijdens het eten niet naar het toilet moest. Nu, dicht bij mekaar is gezellig, dus dat kon ik nog door de vingers zien. Per slot van rekening zaten we op mooi versierde houten meubels die een heel authentieke sfeer uitstraalden.

Door het gebrek aan manoevreerruimte rond de tafels, kon de bediening het eten moeilijk tot bij ons krijgen. Het gevolg was dat we zelf onze borden en bestek moesten doorgeven bij het afruimen. De verschillende gerechten werden in grote kommen geserveerd. Helaas zat er niet genoeg in zo’n kom om iedereen van de tafel te laten proeven en hadden wij de indruk dat we niet alles geserveerd kregen wat op de site aangekondigd stond.

De bediening verliep ook alles behalve vlot. Het was bijvoorbeeld een hele klus om genoeg wijnglazen voor iedereen op tafel te krijgen. We hadden eerst te weinig glazen gekregen en moesten redelijk lang wachten voordat dit werd rechtgezet. De onvriendelijke bediening liep niet bepaald over van enthousiasme om ons van drank te voorzien. Na vier flessen plat water, was hun ganse voorraad zelfs al uitgeput! Iets waarvoor ze zich niet eens verontschuldigden. Nog nooit zo veel met mijn vinger in de lucht gezeten om meer drank te bestellen. Ok, het restaurant zat stampvol, maar als je een bepaalde capaciteit niet aankunt, dan neem je toch niet zoveel reservaties aan, zeker?

Bij het dessert was voor mij de maat helemaal vol. Er werd ons rijstpudding aangeboden. Nu vind ik rijstpudding wel lekker, maar een paar van mijn ex-studiegenootjes wilden liever iets anders. Het was volstrekt onmogelijk om in plaats van een puddinkje een bolletje ijs te krijgen en dat terwijl het dessert toch inbegrepen was in de prijs. Sommige van mijn studiegenootjes hadden verdorie met het hoofdgerecht niet eens genoeg gehad om helemaal verzadigd te zijn!

Persoonlijk vind ik dat als je een groep van meer dan twintig personen over de vloer krijgt, je toch wel net dat beetje meer moeite mag doen. Als die mensen tevreden naar huis vertrekken, heb je er waarschijnlijk wat nieuwe klanten bij. Blijkbaar heeft de Worldkitchen klanten genoeg, want veel inspanningen om het ons naar de zin te maken hebben ze niet gedaan. Bovendien was het eten dat ons aangeboden werd te duur voor wat we (maar) kregen en niet eens zo heel lekker. Doodjammer, want er waren mensen die speciaal uit Gent, Antwerpen, ja zelfs Izegem kwamen voor de reünie.

Conclusie: Een misser, dit restaurant. Veelbelovend, maar we kregen beslist geen waar voor ons geld. Bijzonder onvriendelijke bediening ook. Oja, betalen met VISA is onmogelijk.

Praktisch:
open: dinsdag tot zondag van 18 tot 22u
Wilselsesteenweg 321, Kessel-Lo
tel 016/444 101
http://www.worldkitchen.be

Wat aten wij?
Vegan thali
Meat thali
Fish thali

Bookmark and Share

Er zijn 32 reacties op “Bengaals restaurant Worldkitchen”

Caroline
(on april 20th, 2010 at 13:53)

Ik schrok wel erg na het lezen van bovenstaande commentaar, want na reeds vele bezoeken aan de worldkitchen is dit het compleet tegenovergestelde van mijn eigen bevindingen.

Blijkbaar heeft bovenstaande Carolien het principe van de thali’s fout begrepen, want als pakweg 5 fish, 5 meat en 5 vegan besteld wordt, serveert men dus niet voor 15 mensen EN vis EN vlees EN vegetarisch. Kiezen is de boodschap.
Bovendien kregen mijn gezelschap en ik nooit onze porties op (tenzij zwaar overeten), en voor een budget van ongeveer 30 euro PP kan je toch wel zonder visa, t’is geen 4-sterrenrestaurant he.

Wat de reservaties betreft is er soms chaos, omdat de bediening er vaak alleen voorstaat wegens weinig reservaties, maar veel liefhebbers vinden het niet nodig even te reserveren en toch doet men zijn best ook deze mensen een plekje te geven. Helaas wordt rondhollen en hard werken om alles rond te krijgen dan geïnterpreteerd als onvriendelijke bediening.

Verder is het eten WEL erg lekker (getuige het volle restaurant waarvan sprake in bovenstaand commentaar), is er een prachtige tuin waar in het zomerseizoen gegeten wordt in typische hutjes met strodakje, en is het geheel prachtig gedecoreerd met originele Bengaalse/ Indische elementen. In tegenstelling tot de meeste restaurants is deze plek erg kindvriendelijk, met geitjes, katjes en konijnen in de tuin en plaats genoeg om buiten te spelen.
Zijn er toch problemen, wijt ik dit aan de bengaalse/indische mentaliteit. Relax!
Een authentieke plek dus, waar je je even op vakantie voelt!
Maar wil je je even chique voelen en op je wenken bediend worden, ga je beter naar een 4-sterrenrestaurant en betaal je dubbel zo veel voor een pak minder sfeer(en niet noodzakelijk een voller bord.)

Smakelijk!

 
Carolien
(on april 20th, 2010 at 15:35)

@Caroline: Uiteraard is deze bespreking slechts een momentopname. Blijft een feit dat we lang op voorhand gereserveerd hadden voor 23 personen, dat er te weinig plaats aan tafel was, dat het geserveerde eten echt te weinig was en we veel te lang op ons drinken moesten wachten. Uiteraard verwacht ik voor dertig euro per persoon niet dezelfde service als in een sterrenrestaurant, maar ik heb al genoeg restaurants aangedaan waar ik voor dezelfde prijs meer en lekkerder gegeten heb en een vriendelijke bediening kreeg.

Naar mijn aanvoelen draait dit restaurant met te weinig personeel en dat is noch voor de klant, noch voor het personeel zelf een goeie zaak. En ik verwacht in restaurants waar men grote groepen aanneemt wel degelijk dat je met VISA kan betalen.

 
Dajo
(on september 29th, 2012 at 19:33)

Porties zijn zeker groot genoeg! Supergezellige setting, uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Sfeer is de perfectie zelve. Hoogstaand kwalitatief eten voor een eerlijke lage prijs.

Spijtig dat er zeikers zijn die erop kicken dit restaurant “onterecht” met de grond gelijk te maken. Ja carolien je bent een zeurpiet van topformaat, wss ben je een dame met veel overgewicht die elke dag een paar ton koeken en frit naar binnen werkt waardoor je dit als kleine porties beschouwd. En de rest van je gezeik slaat werkelijk nergens op ipv te genieten van de relaxte setting en het heerlijke eten heb jij je avond (en die van je groep) lekker vergald met je gezeur en gezeik.

Probeer volgende keer een etentje bij Macdonalds zou ik zo zeggen, dat lijkt me meer wat voor jou.

 
Carolien
(on september 30th, 2012 at 10:42)

@Dajo: Ik ga niet eens de moeite doen om op jouw beledigingen te antwoorden.

 
Dajo
(on september 30th, 2012 at 11:21)

Waarom neem je de tijd om alsnog te antwoorden dan?
Je hebt het toch gelezen daar gaat het me om, op een reactie van je zat ik nu net niet te wachten want die hebben geen enkele toegevoegde waarde. Al naar de macdonalds geweest? Heb vernomen dat je een gratis hamburger krijgt bovenop een super xxl menu….waar wacht je nog op….rep your fat ass naar de macdonalds nu deze aanbieding nog geld. Daar zal de sfeer en kwaliteit zijn die je zoekt, enjoy!

 
Aldric Huysmans
(on februari 13th, 2013 at 3:04)

Beste,
Ik heb in deze zaak twee jaar gewerkt maar zoek nu weer werk,
Kan je me het nummer van lithon (de baas) doorsturen?
of zijn email adres, met vriendelijke groeten.
Aldric huysmans,

(aldric.huysmans@hotmail.com)

En wat voor een dikke zever is dat artikel hierboven?!
De wereldkeuken in wilsele is de hemel op aarde!!!!
Wie dit geschreven heeft, is een moderne aas eter of een mentaal gehandicapt persoon,
want ik heb enkel uiterst positieve reacties gekregen over deze zaak!
en ik waak erover met mijn hart <3,

de baas is uiterst vrijgevig, bied klanten vaak gratis een dure fles wijn aan, en scholen die op bezoek komen schenkt hij ook gratis een feest buffet!
ook geeft hij kinderen gratis een ijsje ( wat niet op menu staat )
en is de gezelligheid meer dan optimaal!!!!

KORT GEZEGT: de schrijver van dit artikel is marginaal!!!!!!!
Als u me niet geloofd ga er zelf eens eten! niet tevreden ?! dan betaal ik u, u gerecht terug!
0478668000 bel me dan! of stuur me een mail

 
Carolien
(on februari 13th, 2013 at 11:57)

Het is blijkbaar erg moeilijk voor de lezers van dit artikel om te begrijpen dat een bespreking steeds over een momentopname gaat. Het kan zijn dat de kok een slechte dag heeft en er personeel ziek valt. Bovenstaande bespreking is een eerlijke weergave van het bezoek van die dag. Het staat iedereen vrij om een alternatieve bespreking van dit restaurant te maken en dit in te sturen. Wij publiceren dit graag onder jouw naam op deze stadsblog.

 
Aldric Huysmans
(on februari 13th, 2013 at 13:33)

DE WERELDKEUKEN IN WILSELE:
Dit is een absolute topper!
ik kreeg de kans om de keuken van deze zaak te bezichtigen,
Alles word hier met liefde en ambacht bereid, een absolute tip is het over heerlijk in klei oven gebakken brood dat ze hier bakken om bij je gerechten te eten, gezelligheid geef ik een 10 op 5! de muren zijn bedekt met leem (een soort klei) waar gaten in zijn gemaakt en tientallen theelichtjes in branden als sterren in de lucht, ook de tafels, stoelen en meubelen zijn gemaakt uit amazone hout en zijn op zijn minst gezegd hand gesneden en gekapte kunstwerken, met patronen en symbolen in verwerkt, de borden zijn zwaar en van klei gemaakt, in de tuin van deze zaak vind u velen en prachtige hutten waar mensen gezellig in eten, er staan bronzen boedha beelden en grote houten snijwerken, alsof u in een tempel in india bent en als een god aanbeden word, prachtige kersenbomen, ronzestruiken rustgevende vijvertjes en stenen beelden, zeer mooie plek ! ook de kwaliteit van het eten is optimaal en de bediening is mega goed, kinderen krijgen hier en daar eens een gratis ijsje en koppels eens een flesje wijn, de baas van deze zaak is een engel die zichzelf nog wel eens in de schulden brengt door zijn vrijgevigheid, ik zou in deze zaak durven wonen, werken, ermee trouwen kortom! zorg dat je een lief hebt en win zijn/haar hart door met hem/haar hier te gaan eten! een absolute topper die je niet mag missen! als u van modern houd kan u beter op een wolkenkrabber gaan eten…. Aldric Huysmans

ps: heb 2 jaar vrijwillig in deze zaak gewerkt, ook gaat veel geld dat binnenkomt naar een goed doel: de baas lithon heeft een school en een weeshuis gebouwd in bangladesh, waar hij zelf van afkomstig is en zelf op straat heeft geleefd.

 
Aldric Huysmans
(on februari 13th, 2013 at 13:53)

Beste Carolien:

Ik ben zeer verwonderd van u teleurstelling in deze zaak,
Het is namelijk de aller eerste keer dat ik negatieve commentaar krijg te horen over deze keuken.
Vraag me echt heel hard af wat er die dag is fout gelopen,
En zou graag ook een deftige en uitgebreide uitleg krijgen over u teleurstelling.
U moet er ook niet van verwonderd staan dat mensen onbeschoft tegen u reactie en commentaar ingaan,
Zeer veel mensen vinden deze keuken meer als zomaar een zaak, ze houden er echt van met hun hart.
En hebben hier enkel en alleen maar de mooiste ervaringen van hun leven beleefd,
De gezelligheid en sfeer is niet te beschrijven, en graag zou ik ook u commentaar hierover horen.
Wat vond u van de sfeer? de kaarsen? wierook? muziek op de achtergrond? de tafels? stoelen? hutten en tuin? Ik ben bereid met respect en geduld te luisteren tot dit uitgeklaard word.
Ik wil geen reclame maken voor deze zaak, maar een negatieve commentaar kan ik niet vatten.
U hebt mijn woord dat ik niet onbeschoft of onbeleefd zal reageren, maar ik kan u notitie echt totaal niet begrijpen en zoals u al gemerkt hebt: ben ik niet de enige die u woorden niet kan geloven.

– Het is waar dat er soms dagen zijn dat het personeel het enorm druk heeft,
Maar het ding is ook dat deze keuken voor een goed doel werkt en de werknemers vrijwillig en gratis werken, de mensen dat hier werken doen dit normaal gezien met de aller grootste zorg voor de klant en met veel liefde voor de zaak zelf, ook werken hier veel verschillende mensen en kan het zijn dat u die dag net iemand nieuw had om u te bedienen, Als u te lang moest wachten op u bestelling betekend dat: dat ze u gerecht met uiterste zorg aan het bereiden zijn,
Inplaats van diepvries en fastfood aan u te presenteren. schenken ze u een goed en bord vol ambacht.
De gerechten die u heeft gekozen vond ik eerlijk gezegd wel een slechte keus… (persoonlijk)
Dit zijn bij wijze van spreken basis gerechten die minder verfijnt zijn als de meerdere die op de kaart staan, de zaak is ondertussen ook vergroot en het menu is aangepast, Maar dat neemt niet weg dat ik the old fashion way van deze keuken slechter vond. het is iets nieuw,
Met vriendelijke groeten Aldric Huysmans.

ps: Graag een deftige beschrijving van wat u tegenviel en ook een reactie van wat u wel aanstond.

 
Aldric Huysmans
(on februari 13th, 2013 at 14:02)

EN ZOALS U ZELF ZEI:
Het is blijkbaar erg moeilijk voor de lezers van dit artikel om te begrijpen dat een bespreking steeds over een momentopname gaat. Het kan zijn dat de kok een slechte dag heeft en er personeel ziek valt.

DAT MENSEN HET MOEILIJK HEBBEN MET U “MOMENT OPNAME” BEWIJST:
Dat dit zeer zelden voorkomt en heel veel mensen ZEER tevreden zijn over deze zaak.

IK RAAD U AAN DIT NOG EENS TE PROBEREN!
u hebt mijn woord, valt het tegen betaal ik u etentje terug.

 
Carolien
(on februari 13th, 2013 at 14:59)

Zoals ik al eerder aangaf waren we met een groep van 23 personen, wat uiteraard betekent dat je niet à la carte kan eten. Het restaurant stelde ons een menu voor aan een vaste prijs per persoon. Wat me niet meer dan normaal lijkt. Verder heb ik geen letter meer toe te voegen aan mijn eerder verslag, dat zoals je kan zien, uit 2006 dateert.

 
Dajo
(on februari 13th, 2013 at 15:11)

Jup, blij dat Aldric zich er bij heeft gevoegd.
Hij zegt alles wat ik dacht!
Vult me perfect aan op wat ik eerder poste hier.

@Caroline, je lijkt wel terug te krabbelen nu?
Mooi dat je zelf inziet dat je topic wat overdreven was, de negativiteit spatte ervan af.

 
Carolien
(on februari 13th, 2013 at 15:27)

Ik neem geen woord van wat ik geschreven heb terug, want deze recensie geeft exact de ervaring van die avond weer. Mijn gezelschap heeft in 2006 een negatieve ervaring gehad. Punt. En daarvoor hoef ik geen scheldwoorden te gebruiken.

 
Dajo
(on februari 13th, 2013 at 17:38)

Je hebt het over jou gezelschap?
Wel die horen we niet klagen toch?

Geef nou gewoon toe dat je topic een beetje over de top was, zou een mooi gebaar zijn van jou kant uit.
Door jou ‘momentopname’ schrik je mensen af die er nog niet geweest zijn en wss nooit zullen komen door jou geleuter.

Daarom is het belangrijk dat mensen hier een eerlijke mening geven over het restaurant en niet het restaurant met de grond willen gelijkmaken omdat ze zelf fouten begaan hebben.
Jou fouten:
-thali’s fout begrepen, want als pakweg 5 fish, 5 meat en 5 vegan besteld wordt, serveert men dus niet voor 15 mensen EN vis EN vlees EN vegetarisch. Kiezen is de boodschap.
-ongeduld
-gebrek aan respect
-veelvraat
-onvriendelijke bediening? kan ik me zo voorstellen als je zo iemand als jij aan de tafel hebt zitten.
(je krijgt wat je geeft) logisch toch?
-“Door het gebrek aan manoevreerruimte rond de tafels, kon de bediening het eten moeilijk tot bij ons krijgen. Het gevolg was dat we zelf onze borden en bestek moesten doorgeven bij het afruimen.”
OOOOOOW WAT ERG, DAT MEEN JE NIET?! Jeeezes wat een schande! TTTSSSSSssssss
Tip: als je wat slanker in je vel had gezeten, kon de serveerster wss wel gewoon het eten langs de tafel brengen…weer een DIKKE fout van je.
-“hadden wij de indruk dat we niet alles geserveerd kregen wat op de site aangekondigd stond.”
Hadden wij de indruk? De manier waarop je’t formuleert getuigt dat het weer een DIKKE vette leugen is….en kijk terug naar *puntje 1*
-“Nog nooit zo veel met mijn vinger in de lucht gezeten om meer drank te bestellen.”
Jeeezes dat meen je niet? WAT ERG ZEG! ….beter je vinger ergens anders steken dan?
-….. (zal maar stoppen hier) anders ontplof je nog.

Excuses voor mijn groffe uitspraken maar ik neem geen woord terug van wat ik heb geschreven, om het maar even in jou woorden te zeggen .Punt.

Nog een fijne dag verder!

Vriendelijke groetjes, Dajo

 
Dries
(on februari 13th, 2013 at 19:35)

Ik was erbij toen we met die groep gingen eten in de Worldkitchen. Het artikel van Carolien is nog vrij braaf. De bediening was ronduit slecht die dag: er was te weinig tafelruimte voorzien, het duurde een eeuwigheid eer we drank konden bestellen, het was een probleem om onze drank te krijgen, het duurde lang eer we eten kregen en de schotels die we kregen waren klein voor zo’n grote groep. Ze konden het aantal klanten in de zaak duidelijk niet aan. Nochtans hadden we ruim op voorhand gereserveerd en wisten ze dat we met zo’n 20 personen zouden komen.

 
Dajo
(on februari 13th, 2013 at 19:57)

Mooi dubbelaccountje Caroline :p

 
Dries
(on februari 13th, 2013 at 20:06)

@Dajo en @Aldric
Denk je nu echt ‘gelijk’ te krijgen met allerlei scheldtirades en onterechte persoonlijke beledigingen? Is dat dan de manier waarop jullie over jullie klanten denken? Het restaurantbezoek was toen ondermaats en de bespreking beschrijft de waarheid. De boodschapper persoonlijk aanvallen, verhelpt dat niet.

Trouwens, 2 seconden zoeken op google leverde me onmiddellijk nog een aantal besprekingen op van de Worldkitchen van mensen die duidelijk ook niet content waren. Dat zijn dan ook automatisch veelvraten, leugenaars en marginalen?

 
Aldric Huysmans
(on februari 13th, 2013 at 21:38)

DE VELEN KLANTEN EN DE GOEDE LOOPBAAN VAN DE ZAAK BEWIJST HET TEGENDEEL!
PUNT! Aldric

 
Dajo
(on februari 13th, 2013 at 21:39)

Kan best Carolientje.
Als dit geen dubbelaccount van je is, ben je wel heel laf hoor.
Als het lijkt dat je de discussie niet kan halen, komt er plots iemand bij vanuit je groep en hoor ik van jou niets meer. (ook direct na dat ik zei: “Je hebt het over jou gezelschap?
Wel die horen we niet klagen toch?”) lekker doorzichtig hoor.

Hahaha, typisch.

Een restaurant met zo’n creatief/orgineel concept en sfeer…. kan best begrijpen dat het niet voor iedereen weggelegd is (maar dat weet je op voorhand evenals het bengaals eten). Stijve harken, onrelaxte mensen, mensen die 5 sterrenrestaurants gewoon zijn waarbij je een maatpakje aan moet met een stropdas anders word je geweigerd,…..dat type mensen bedoel ik.

Ach ik maak er geen woorden meer aan vuil, beter dat je wegblijft.
Dan loop ik het risico niet om op je kop te moeten zien als ik daar ga eten.

 
Aldric Huysmans
(on februari 13th, 2013 at 21:42)

ja het is een feit dat de baas van deze zaak graag met stijve harken hun voeten speelt ;)
Die kan hij missen als de pest :D

DE WERELDKEUKEN IS EEN SPIRITUEEL GEBEUREN EN IS NIET VOOR IEDEREEN WEG GELEGT ;)

 
Dajo
(on februari 13th, 2013 at 21:44)

Mooie afsluiter. Niets aan toe te voegen…
*I’m out…ping*

 
Anouk
(on februari 14th, 2013 at 15:44)

-zucht- Zo laag gevallen, jullie commentaren. Niet alleen erger ik (en ongetwijfeld ben ik niet alleen – mensen die Carolien &co steunen: laat van jullie horen) me mateloos aan jullie onbeschofte schrijfstijl (grote mond kleine pietje denk ik dan) maar vooral: die spelfouten!! Ach ja, valt er toch nog iets te lachen, het verleent toch een zekere ‘luchtigheid’ aan jullie commentaren.

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:29)

Hahaha :p

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:30)

ga op een wolkenkrabber eten ! dat staat jullie veel beter :p

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:32)

of op een blok beton gaat ook natuurlijk :D stadsmensen…
pffffffff

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:45)

OOIT AL EENS NAAR DE WERELDFEESTEN IN LEUVEN GEWEEST?
daar zijn zeer velen keukentjes die gerechten verkopen, de wereldkeuken zit daar ook bij,
kijk naar de drukst bevolkte rij en best draaiend standje, Daar kan je het eten van lithon en zijn mannen eten, jullie commentaar is gewoonweg onterecht en vandaar dat mensen agressief reageren.
Het doet zeer veen pijn te horen dat er nog van die smaakloze dode zielen zijn …

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:46)

En schrijf fouten wat kan mij dat schelen, ik ben geen slang he , maar jullie lekker wel ^^

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:46)

kuthmenzen ! ;)

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:47)

Steek u slangentong in u **** !!!!!!!!!!!!

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:47)

Lekker de mailbox vol proppen ^^muhahahahaha

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:48)

WORLDKITCHEN WILSELE WINS ! :D

 
Aldric Huysmans
(on februari 14th, 2013 at 16:52)

EN ja nu kan je weer sissen dat ik laag val met mijn gedrag maar ik laat enkel zien hoe dat ik me erbij voel.
Jullie commentaar is vals en ik raad jullie aan dit te herzien,