Technische dienst (I)

Consumentenprogramma’s zijn hot, dus bij deze een kleine "test" van de werking van de technische diensten van de stad Leuven.
Sinds een hele tijd is het "rioolputteke" voor de deur compleet verstopt, en tot nu toe koeterde de vriendelijke buurman er af en toe eens goed in om het gedeeltelijk vrij te krijgen, maar nu hij dat heeft opgegegven zit het putteke volledig vast. Met als resultaat dat we bij hevige regenval zoals deze week en vannacht een plas water tot de helft van de straat, en tot op de stoep hebben staan. Elke keer dat er een wagen voorbijrijdt spettert het water dus tegen voorbijgangers, de gevel en de (niet meer zo propere) ruiten. Niet fijn dus.
Bon, om een kort verhaal kort te houden, ik heb vanmorgen een mailtje naar de technische dienst van de Stad Leuven gestuurd met de vraag of er zo’n reinigingsvoertuig gestuurd kan worden om dat putje proper te zuigen, mocht er binnen een X aantal dagen geen antwoord komen bel ik ze even op, en wanneer er actie komt schrijf ik het neer.
Het is niet de bedoeling vanuit een negatieve houding te schrijven, dus mocht ik van het kastje naar de muur gestuurd worden lees je het hier, maar mocht er snel een oplossing gevonden worden lees je het nog sneller!

Bookmark and Share

Er zijn 7 reacties op “Technische dienst (I)”

Marre
(on maart 17th, 2008 at 0:42)

Als je het snel opgelost wil krijgen lijkt bellen mij toch de snelste manier.

 
Goya
(on maart 17th, 2008 at 22:22)

Eerst even de eventueel mailende technische dienstmensen een kans geven ;-)

 
Karel Vrints
(on maart 18th, 2008 at 7:08)

Beste Goya,

Vermoedelijk is uw mailtje (nog) niet doorgekomen, of is het ingepland maar nog niet uitgevoerd. Mag ik het adres waar dit probleem zich voordoet dan lossen we dit probleem dadelijk op!

Met vriendelijke groeten,
Karel Vrints
hoofdcontroleur
technische dienst weg- en waterbeheer
stad Leuven
karel.vrints@leuven.be
016 317 111

 
Karel Vrints
(on maart 18th, 2008 at 7:09)

a.u.b. even doormailen naar karel.vrints@leuven.be

Met dank!

 
Carolien
(on maart 18th, 2008 at 10:08)

Zeg nu nog eens dat de gemeentelijke diensten niet met hun tijd meegaan. ;-)

 
Maartje
(on maart 18th, 2008 at 11:03)

Ja, de technische dienst leest mee!

 
Technische dienst (II)
(on april 8th, 2008 at 23:09)

[…] wanneer en wat voor reactie er op zou volgen. Groot was mijn verbazing toen er al heel snel een reactie op het artikel op leuven.blogt kwam van de hoofdcontroleur van de technische dienst. Blijkbaar […]

 

Post een reactie