Wedstrijd campagnebeeld “Red de stoep”

De campagne ‘Red de stoep’ is op zoek naar een campagnebeeld.

‘Red de stoep’ wil op een ludieke, speelse, positieve manier de zachte weggebruikers (fietsers) aanzetten tot hoffelijkheid ten opzichte van andere zachte weggebruikers (voetgangers). Het wil de stoep ‘redden’ van verkeerd gestalde fietsen, sandwichborden, bouwwerken, … Dit omdat iedereen (in het bijzonder: personen met een handicap, moeders met buggy’s, ouderen,…) zich veilig en vrij door de stad zou kunnen bewegen.

Deelnemen kan door een campagnebeeld met digitale foto of cartoon te maken, waar de boodschap van ‘Red de stoep’ in verwerkt zit. Stuur je ontwerp naar Annemie Van Uytven.

De winnaar ontvangt een duurzaam mobiliteitspakket (Go- of Rail-Pass, Lijnkaart en Reelight–fietslicht incl. montage). Daarbovenop zal het winnende ontwerp te zien zijn op affiches, bierkaartjes, flyers, stickers, de website en ander campagnemateriaal. De foto’s, cartoons en slogans die het campagnebeeld niet haalden, zullen geplaatst worden op de campagnewebsite. Het volledige verloop van de wedstrijd vind je in het wedstrijdreglement.

De wedstrijd loopt nog tot 15 april 2008.

Bookmark and Share

Er is 1 reactie op “Wedstrijd campagnebeeld “Red de stoep””

Red jij mee de stoep?
(on mei 10th, 2008 at 7:47)

[…] werd op onze blog aangekondigd dat de actie “Red de stoep” een wedstrijd uitschreef om een campagnebeeld te maken. […]

 

Post een reactie