Voorstelling nieuwe seizoensbrochure

Deze week woensdag werd de nieuwe seizoensbrochure van 30CC voorgesteld in het Wagehuys. De voorstelling startte met een terugblik op het voorbije seizoen. Maar liefst 145.000 bezoekers, waarvan 46,5% Leuvenaars, bezochten een 30CC voorstelling. Goed voor een totaalverkoop van 70.004 tickets.

Het komende seizoen zal de Leuvense schouwburg aangepakt worden. De capaciteit van de schouwburg zal verlaagd worden, zodat in de toekomst enkel zeer goede en goede plaatsen kunnen aangeboden worden. De ingreep zal gebeuren met respect voor het geklasseerde interieur.

Ook in het nieuwe seizoen zal 30CC focussen op een divers en kwaliteitsvol aanbod en zo goed mogelijk trachten in te spelen op een snel veranderende wereld. 30CC blijft daarnaast inzetten op samenwerking met andere actoren, zoals de KU Leuven, STUK, fABULEUS, OPEK… En wil een steentje bijdragen om van Leuven een klimaatneutrale stad te maken.

De Leven in Leuven redactie kijkt alvast uit naar de derde editie van M-idzomer, de zomer van Sint-Pieter, de derde editie van Carrousel en le nouveau Start!12 met het Red Ball Project van Kurty Perschke. Voor kinderen zijn er het muziekfestival Pepernoot en het literaire festival Inktvis voor families met kinderen vanaf 4 jaar. Het volledige aanbod is te vinden in de seizoensbrochure en doet ons alvast watertanden.

Wie niet kan kiezen, kan tips verzamelen tijdens Boek de programmator! Op 7 juni van 17u tot 21u houden de programmatoren van 30CC spreekuur in 30CC/Schouwburg. Vragen over volgend seizoen? Niet zeker welke voorstellingen te kiezen? Opmerkingen of bedenkingen. Allen daarheen. Er zullen ook demo’s van het online ticketing systeem gehouden worden.

 

Bookmark and Share

Post een reactie